L’Asoziazion

L’Asociación Cultural de Genealogía e Historia de Aragón fue creyada en chinero de 2006 con a fin de chunir esfuerzos, intreses y afizions entre una colla d’estudiosos en ixa demba.

Logotipo AragónGen

A nuestra delera común naixe d’a chenealochía, no como simpla replega de nombres, apellius y calendatas, sino como una traza d’estudiar cómo bibioron os nuestros abanpasaus, enmarcando-los en a Istoria y a Cultura d’o nuestro país.

Istas fainas son laboriosas y presienta asabelas dificultaz. Ye chustamén isto o que pretende alibiar parzialmén l’Asoziazión. Achuntar esfuerzos, conoximientos y enquietuz, d’una traza representatiba que amillore as nuestras condizions d’estudiosos y aduye a qui, como nusatros, prenzipian en ista zenzia apasionán.

L’Asoziazión se troba inscrita en o Rechistro Nazional d’Asoziazions con o numero 587230, en o Rechistro Cheneral d’Asoziazions d’Aragón con o 07-Z-0406-2006 y en o Censo de Entidades Ciudadanas de Zaragoza numero 2930, tenindo a suya adreza en a C/ Pano y Ruata, 9-11 Bajo de Zaragoza (España).

Leave a Reply

Your email address will not be published.